Nestlé Professional

maandag, November 28, 2016

Naast het ontwikkelen en verkopen van consumentenproducten bedient Nestlé ook de zakelijke markt (horeca, bedrijven en instellingen) met een breed assortiment van dranken (koffie) en voedingsmiddelen (food) onder merknamen zoals MAGGI, CHEF, BUITONI, Docello, NESCAFÉ en NESQUIK.

Nestlé Professional is een zelfstandig bedrijfsonderdeel van de Nestlé Groep. De Europese organisatie wordt vanuit Zwitserland aangestuurd door de Regional Business Head van Nestlé Professional Europe die op zijn beurt verslag doet aan Nestlé Zwitserland. Het doel van Nestlé Professional is het bieden van creatieve Food en Beverage concepten in de professionele out-of-home markt. Met 15 toegewijde fabrieken en 10.000 werknemers in 97 landen (waaronder 100 chef-koks), combineren wij globaal denken met lokale kennis om de beste producten te creëren.

Het delen van kennis

Nestlé heeft meer dan 140 jaar kennis en ervaring in de Food & Beverage industrie. Wij delen heel graag onze vaardigheden, marktkennis en technologische know-how met onze partners en klanten. Onze kennis is niet alleen op onderzoek gebaseerd, maar stamt voor een groot deel uit de praktijk. Wij helpen u om rendabele oplossingen en concepten te ontwikkelen die het best aansluiten bij uw behoeften.

Producten die aansluiten bij uw behoefte

Bij Nestlé Professional zetten wij wereldwijd verkregen consumer insights in om winstgevende nieuwe professionele oplossingen te creëren. Wij werken specifieke, tailormade, klantverzoeken uit en adviseren over de beste en lekkerste oplossingen. Nestlé Professional wil een inspirerende partner zijn, met innovatieve en kwalitatief hoogwaardige merkoplossingen op het gebied van voeding en dranken.

Consistente productkwaliteit

In een veeleisende markt die steeds blijft evolueren op vlak van globalisatie en concurrentie, leveren wij uitstekende producten die u, uw klanten en uw collega’s kunnen vertrouwen. Op basis van uitgebreide onderzoeken, ontwikkelen wij innovatieve producten die u helpen om uzelf te onderscheiden van de concurrentie.


Sociaal en milieubewust

Wij zijn door Innovest erkend met de AAA-kreditering voor onze 'milieu, sociale en governance performance'. Dit is de hoogste onderscheiding die Innovest kan toekennen aan een bedrijf in de wereldwijde voedselsector. Daarnaast hebben wij verschillende duurzame initiatieven zoals het NESCAFÉ Plan en het Nestlé CACAO Plan.