Hotels

dinsdag, November 22, 2016

In Europa heeft de koffie cultuur een fenomenale groei ondervonden de afgelopen jaren. België is hier geen uitzondering van. Koffie consumenten hechten veel meer belang aan de kwaliteit van hun koffie, de authenticiteit, origine en aan het bean-to-cup proces. Velen zijn voorstanders van latte koffie en allemaal andere soorten koffie, zoals latte machiatto’s en cappuccino’s.
Met dit in gedachten is de koffie die in hotels wordt geserveerd, of het nu op de kamer of bij het ontbijt is, een integraal onderdeel van de klantervaring en een echt verkoopargument geworden. Of het nu gaat om het niveau van koffiebonen of de gebruikte machine, het maken van de juiste keuze is een differentiële factor, een manier voor een hotel om een ​​naam of reputatie voor kwaliteit op te bouwen. 

Bied uw klanten het meest geconsumeerde koffiemerk ter wereld aan! *

* Gemiddeld worden er wereldwijd 5.500 NESCAFÉ-kopjes per seconde gedronken.

 

3 redenen om NESCAFÉ te kiezen voor uw hotel

1.  U biedt de beste duurzame koffie aan uw klanten 

Onze koffie is niet enkel duurzaam maar bestaat eveneens uit 100% gebrande koffiebonen zonder toevoegingen. 


2.  U brengt voor ieder wat wils
   
Espresso’s, lungo’s, cappuccino’s en deca’s… Dankzij onze premium koffiemachines is het nog nooit zo eenvoudig   
geweest om aan elke smaak te voldoen.


3.  U maakt het leven zoveel mooier!
     
Dankzij onze technische en logistieke assistentie geniet u van een consistente kwaliteit. Kortom, je hebt altijd een              voorraad koffie binnen handbereik. 

 

Onze koffieoplossingen:

In de kamer:

We bieden een breed assortiment Nescafé-sticks in een uniek zakje.

Bij het ontbijt:

Nescafé biedt u een koffie, een machine en een voortdurende technische ondersteuning.

Wilt u meer weten over ons hotelaanbod?